سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله بازکنی شمال تهران 09099247440

 لوله بازکنی دروس با کادری مجرب به ارائه خدمات لوله کشی و سایر سرویس های ساختمانی در شمال تهران می پردازد. می خواهیم شما‌را با دلایلی که منجر گرفتگی لوله ها می‌شوند آشنا کنیم.

اولا اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان راباید به نیروی مجرب و کار بلد لوله بازکنی دروس بسپاریم تا لوله کشی به نحو نیکی به اجرا درآید. گرفتگی لوله ها معمولا یا این که از نصب و لوله کشی ناقص به وجود میاید که در‌این بخش از لوله کشی که با درجه شیب استاندارد مصرف شود که به جهت بلد نبودن خدمت عمل لوله کشی به وجود می‌آید با به کار گیری از اتصالات نامرغوب یا این که اتصالات غیر ضروری که بین مسیر اجرا می‌گردد و یا چفت نبودن اتصالات لوله ها به وجود می‌آید.

ولی جدای از این زمینه فرهنگ به کار گیری از فاضلاب نیز در این گرفتگی ها دخیل بوده که بستگی به، به کارگیری ما دارد. در صورتی‌ که توری های نصب گردیده روی کف شور را تر و تمیز پاک کنیم و موی یا این که زباله های ریز را از آن جدا کنیم ونگذاریم زباله ها وارد کانال فاضلاب مان شود یا این که چربی روی ظروف را پاک و در کیسه آشغال بریزیم و یا تفاله های چایی را در سینک ظرف شویی نریزیم  تا از ورود زباله های ریز کوچک و پرز و مو به کانال مهم فاضلاب جلوگیری کرده باشیم.

کمپانی لوله بازکنی دروس با کادریمجربی که داراست با تکنیک های خاص خویش که بر گرفته از تجربیات سالها میباشد مبادرت به رفع ایراد شما در کمترین برهه زمانی ممکن با یک تماس شما دوست عزیز می نماید و کاری با ارائه ضمانت انجام می‌دهد و با توجه به اینکه دارنده جواز کاری هستند ومورد تایید اتحادیه صنف رفع گرفتگی لوله است و با  توسعه یافته ترین دستگاه ها و ادوات باز کردن لوله و با اختیار داشتن محلول های غیر شیمیایی و اسیدی از مارک های دارای اعتبار و ساخت مختص کمپانی لوله بازکنی دروس مبادرت به رسوب زدایی و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب مینماییم و بدون زخم رساندن به پیکره لوله های قدیمی و جدید شما آن را با کمترین هزینه بازکردن رفع انسداد می کنیم در لوله بازکنی دروس منتطر تماس شما هستیم.

شما انتظار کاری منزه و بهداشتی و اصولی با نرخ اتحادیه و دارای جواز و بدون هزینه ی مازاد از لوله بازکنی دروس داشته باشید که کمپانی سرویس های فنی و ساختمانی لوله بازکنی دروس مسئول گفته های خود میباشد کافیست یکبار آزمون نمائید تا مشتری دائمی ما باشید.

کمپانی لوله بازکنی دروس در حدود سی سال سابقه کاری می باشد و با تجربه ی کاری بالا و دارای مجوز رسمی و زیر نظراتحادیه میباشد و قیمت های لوله بازکنی دروس سنجیده و کیفیت کاری بسیار عالی و دارای نیروهای کاری مجرب میباشد و این کمپانی درتمامی بخشهای تهران شعبه دارد وهرزمان که شما تماس حاصل نمایید کمتر از چهل و پنج دقیقه در محل حاضرمی شوند و مشکل شما را حل میکنند خدمت کاران لوله بازکنی دروس رایگان ازمحل بازدید میکنند.

کمپانی لوله بازکنی دروس آماده ی عقد قرارداد با ارگانهای دولتی و شرکت ها هتل ها، رستورانها و مجتمع های مسکونی درسراسر تهران است. خدمات این مجموعه از جمله:

تخلیه چاه– تخلیه سپتیک- کف تراشی- لایروبی سپتیک- رفع گرفتگی لوله- رفع نم و رطوبت-رفع گیر چاه فاضلاب در لوله بازکنی دروس

رفع گرفتگی لوله با پمپ تراکم هوا- بازکردن فاضلاب- تخلیه چاه با پمپ های آبکش و تخلیه چاه با پمپ لجن کش در لوله بازکنی دروس

تخلیه چاه با تانکر شش هزار لیتری- باز کردن لوله- چاه بازکن- حفاری چاه- تعمیر چاه- تبدیل چاه کهنه به جدید-

نصب سپتیک تانک- تخلیه مخزن- تخلیه شبکه- لایروبی شبکه- لایروبی مخزن در لوله بازکنی دروس

تعمیرات ساختمان- نصب دستشویی فرنگی- تعویض شیرآلات- رفع بوی بد فاضلاب- رفع نم و رطوبت- نشت یابی لوله در لوله بازکنی دروس

تا حال مشاهده نموده اید که لوله فاضلاب گرفته و آب ابدا از آن عبور نمی نماید و این مکان پرسش میباشد که چرا این ایراد پیش می‌آید و گرفتگی لوله های فاضلاب بیشتر به چشم می خورد که ‌این لوله های فاضلاب موادی غیر از آب میباشند که در آن جریان داشته و به گذر زمان این مواد ته نشین گردیده و سبب گرفتگی جریان لوله گردیده و سبب کیپ شدن لوله می‌گردد برای خودداری از این ایراد می بایست کوشش گردد غیر از آب چیز مازاد در باطن لوله ها جریان نداشته باشد. در‌این مواقع اشخاص مبادرت به باز کردن لوله با سیم بلند و یا این که فنر کوتاه می نمایند که فیض آن سبب ساز جراحت رساندن به لوله میشوند.

خدمات لوله بازکنی دروس: ارزیابی محل گرفتگی لوله فاضلاب  سپس روشن کردن دستگاه باز کردن لوله

با اعتنا به متراژ لوله به چاه، نیروی لوله بازکنی دروس فنر مایحتاج را گزینش میکند،

وارد کردن فنر به محل گرفتگی لوله تا جایی که فنر جلوتر نرود و بایستی فنر بچرخد تا گرفتگی حل گردد

بیرون کردن مواد زائد و آزمایش کردن محل گرفتگی لوله

تخلیه چاه دروس و رفع گرفتگی لوله در سراسر دروس و فوری و شبانه روزی

آمادگی بسته شدن قرارداد با همه نهاد های دولتی و تخلیه چاه دروس به وسیله پمپ لجن کش و همینطور پمپ مکنده

باز کردن لوله به دو طرز استعمال از دستگاه ژنراتور و دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی دروس

گشودن لوله های چدنی پولیکا بوسیله کارمندان کارشناس کمپانی و کف تراشی کهنه و تبدیل به چاه تازه و ارتقاء قدمت استعمال از چاه بعلاوه لوله کشی آب و فاضلاب در سراسر نقاط و تشخیص نشتی لوله ساختمان در لوله بازکنی دروس

در شرایطی که لوله مبتلا گرفتگی شد می بایست چه کاری باید کرد؟

در این مواقع می بایست لوله گرفته گردیده بوسیله ابزار آلات مطلوب که بیشتر در شرکتها است گشوده نمود و این فعالیت مستلزم تجربه موردنیاز است در شرایطی‌ که شخصی سوای داشتن مهارت مورد نیاز در مورد باز کردن لوله مبادرت به انجام این فعالیت کند سبب وارد شدن ضرر و زیان های متعددی به ساختمان می گردد. برای این فعالیت کافیست با کمپانی لوله بازکنی دروس تماس گرفته تا در کمترین مقطع ایراد بوجود آمده رفع گردد.

چاه فاضلاب مستلزم دقت بیشتر هست و در شرایطی ‌که به چاه فاضلاب رسیدگی نشود سبب تولید خطراتی در ساختمان میشود درصورتی که شما به موقع چاه را خالی فرمایید صرفا بایستی هزینه تخلیه چاه دروس را بپردازید ام در حالتی ‌که کوتاهی کرده باشید نه فقط بایستی هزینه چاه را پرداخت فرمائید بلکه بایستی ضرر و زیان وارده به چاه را نیز متحمل گردید برای خودداری از این عمل با کمپانی فنی و تخصصی لوله بازکنی دروس تماس گرفته تا اشخاص کارشناس این مجموعه خویش را در کوتاهترین بازه به دفتر کار برسانند.

سرویس های کمپانی لوله بازکنی دروس:

لوله بازکن دروس در کمترین مقطع و سریع ترین برهه زمانی ممکن در سرتاسر دروس

باز کردن لوله تخصصی بوسیله اشخاص کارشناس کمپانی لوله بازکنی دروس در کوتاهترین زمان

رفع گرفتگی لوله دروس شبانه روزی و فارغ از تعطیلی حتی تعطیلات قانونی 24 ساعته

رفع گرفتگی لوله دروس با دستگاه تراکم هوا و فنرهای فولادی و چاه بازکن دروس

گشودن گونه های لوله های فاضلاب، خزینه، سرویس بهداشتی، لوله های بالکن و … در لوله بازکنی دروس

مفتوح کردن سینک ظرفشویی و لوله بازکنی لباس شویی و مفتوح کردن گونه های لوله های فاضلاب در سایز های متعدد

نکاتی برای دوری از گرفتگی لوله های فاضلاب دروس

1.برای خودداری از ورود ته باقیمانده غذاها قطعا از یک صافی برای دوری از ورود اشغال به چاه مصرف شود.

2. روغن مازاد باقی مانده از غذاها را باطن سینک نریزید.

3. زمانی میخواهید ظروف را بشورید قطعا روغن آن را منزه کرده آن گاه بشورید.

4. از پرتاب کردن دستمال کاغذی به دستشویی خارجی دوری کرده و دقت داشته باشید که دکمه را به طور کامل فشار داده تا آب تماما تخلیه گردیده باشد

5. برای توالت ایرانی نیز بایستی دقت ظریف خواهد شد تا چیزی درون سیفون نیفتد.

6. درصورتی که دستشویی و گرمابه شما بعلت کمبود متراژ ساختمان مشترک میباشد از افتادن وسایل گرمابه پرهیز گردد.

7. از پرت کردن مو در حمام ه پرهیز کرده به این دلیل ‌که سبب گرفتگی میشود.

طرز لوله بازکنی فاضلاب در لوله بازکنی دروس

1. لوله بازکنی های فاضلاب سینک ظرفشویی به وسیله پمپ هوا

2. به کارگیری از دستگاه توسعه یافته تراکم هوا برای لوله بازکنی سرویس بهداشتی و فاضلاب

3.مهم ترین طرز استعمال از فنر باز کردن لوله جهت گشودن لوله های فاضلاب

4. استعمال از آب جوش برای مفتوح کردن برخی از لوله ها

5. به کار گیری از لوله بازکن های شیمیایی جهت مفتوح کردن

6. به کار گیری از مایع چاه بازکنی که کاربرد کمتری داراست و به کارگیری از پودر چاه بازکنی برای باز کردن لوله دروس

7. گشودن اتصلات لوله و لوله بازکنی که هزینه بیشتری داراست.

مطمئن باشید که زبده ترین اشخاص را جهت باز کردن لوله دروس خوا‌هیم ارسال کرد و مطمئن باشید که ارزش ما کمتر از نرخ اتحادیه می‌باشد و همگی کارکنان کمپانی از نظر اخلاقی در رتبه بالایی میباشند.

ما از کیفیت سرویس ها دهی فعالیت خویش اطمینان داریم و می دانیم که در حین این همیاری رضایت بدون نقص شما را به دست خواهیم آورد.